marți, 6 aprilie 2010

Scrapper in Romania

Nu stiu daca ati observat ca am adaugat un logo nou pe blog numit "Scrapper in Romania". Din pacate nu am reusit pana acum sa va povestesc despre acest proiect.

Intr-una din zilele lunii trecute m-am trezit cu un mesaj de la Zebru prin care imi propunea sa ma inscriu la o noua provocare in genul "thing-a-day". Nu am inteles eu mare lucru la inceput, dar, fiindca incepusem sa ma lenevesc, mi-am zis ca vine numai bine. Intre timp m-am lamurit si eu ca ceea ce ma inscrisesem era de fapt un fel de "casting" pentru designeri, un grup de persoane care vor face cate o lucrare ca si exemplu pentru provocare. Ideea si blogul apartin Laurei, careia ii multumesc pentru increderea acordata.

In concluzie, Scrapper in Romania va provoaca in fiecare inceput de luna sa participati cu o lucrare handmade care sa respecte tema aleasa. Bineinteles, cea mai frumoasa lucrare va fi recompensata cu premii de la sponsorii lunii. Pentru luna aprilie avem levantica, alb si crem/ivory, in orice cantitati doriti.

Si dupa toata aceasta introducere, v-o prezint pe Amelie (propunerea mea):

2 comentarii:

Laura spunea...

:) o printesa adevarata! De cate ori ma uit la ea imi place tot mai mult.

Anonim spunea...

Foarte frumoasa ! felicitari ! si pentru celelalte piese origami !
Nu-i asa cum zici! Pe scrapper nu este aleasa cea mai frumoasa lucrare, ci pur si simplu una la intamplare, folosind un programel..Nu exista jurizare, totul e dat pe "mana" artificialului...Deci premiile se dau tot la întamplare...
De aceea n-am participat vreodata la astfel de concurs
Frumos e că sunt provocaţi artizanii să creeze lucrari noi pe o anumita tema.

Trimiteți un comentariu