vineri, 12 noiembrie 2010

Kusudama Bella

Cu toate ca vremea de afara nu prea ne da de banuit, se apropie iarna. Mereu am asteptat cu sufletul la gura prima zapada. Iarna ma simt din nou copil, vin sarbatorile, e o atmosfera de poveste. Mai ales anul acesta cand e posibil sa petrecem Craciunul la noi acasa. Inca nu-mi vine sa cred, mi-e teama sa nu ma trezesc si sa fie totul cum era acum o saptamana.

Introducerea fiind facuta pot trece direct la subiect. In limita timpului liber voi incerca sa confectionez globuri pentru bradul de Craciun, din hartie, bineinteles. Am gasit un model care mi-a placut mult si am facut o incercare.


Si cu margele:


Intre timp am mai facut un glob, acelasi model dar mai mic. Voi reveni cu poze.

Si pentru ca s-a nimerit ca aceasta kusudama sa fie roz si sa se mai si numeasca Bella vreau sa o dedic finutei noastre, Ruxandra, care implineste azi o saptamana de viata. La multi ani!

P.S. Multumesc tuturor celor care mi-au lasat comentarii si m-au felicitat pentru modelele mele. Imi pare rau ca timpul nu mi-a permis sa fiu mai activa pe blog, dar sper sa recuperez in urmatoarele luni.

Model: Kusudama Bella
Autor: Ekaterina Lukasheva
Module: 30 de patrate
Diagrama: http://kusudama.me/#/Bella/Bella/bell1

1 comentarii:

Laura spunea...

Foarte frumoasa! Parca e facuta din matase...asa delicata.

Sper ca mai treci si pe la noi pe la DT... ti-am dus lipsa cu noile provocari.

Laura

Trimiteți un comentariu