duminică, 20 noiembrie 2011

Tornillo

Am spart gheata care s-a format in ultima vreme si am reusit ca dupa cateva luni bune de pauza sa vin cu un model nou de origami. Abia acum mi-am dat seama cat de mult mi-a lipsit...

Diagrama pentru tornillo am salvat-o de multa vreme si astepta cuminte sa imi amintesc de ea.


Mi-a placut ca e colorata si nu are nevoie de lipici pentru asamblare. E formata din 30 de patrate de 7x7 cm, cate 10 din fiecare culoare (rosu, portocaliu si galben).

Acest tornillo (si sper eu sa fie si altele pe langa el) va impodobi bradul nostru de Craciun. Anul trecut am avut prea putine si nu a fost prea reusit, dar sper ca pana la Craciun sa reusesc sa mai fac suficiente.



Diagrama se gaseste aici

3 comentarii:

Anonim spunea...

Imi fac si eu unul.Mov-roz.Ca anul asta vreau sa-mi potivesc ornamentle cu livingul.Daca nu-mi iasa, vin cu biletelele la intalnire

Bluemoni spunea...

Alice, e foarte usor sa faci piesele, poate la imbinare sa fie mai dificil. Daca ai probleme adu-le maine si le descurcam :)

masajerotic Pitesti spunea...

sunt tare frumoase piesele tale...voi incerca si eu sa le confectionez

Trimiteți un comentariu