luni, 24 iunie 2013

Tort cu strumfi

Irina a implinit 9 anisori, iar parintii m-au rugat sa-i fac un tort. Am avut de ales intre doua teme: strumfi si balet. In cele din urma am ales tema strumfilor deoarece aveam mai multe idei si libertate in realizarea decorului.


Stiu ca Irina imi urmareste blogul si ii place mult. De aceea am incercat sa realizez un tort de care sa fie mandra si sa citeasca cu placere despre el pe blog. Am fost foarte incantata de tema tortului, fiecare strumf si fiecare detaliu le-am facut cu multa bucurie.



Cu aceasta ocazie mi-am amintit si eu de copilarie, cand asteptam cu nerabdare in fiecare seara un nou episod din aceste desene animate.Nu aveai cum sa nu indragesti aceste fiinte albastre :)


La multi ani, Irina!

torturi sibiu

2 comentarii:

Copilul zambitor spunea...

Pe mine ca de obicei ma pasioneaza detaliile gen:cu ce ai facut striatiile pe usita si pe gard :-))

Bluemoni spunea...

e un plastic special cu striatii care imita lemnul :)

Trimiteți un comentariu